13. filmje folytatása az életmű szerelmi szálának, de új távlatokkal is kecsegtet. A bölcs mester természetesen újfent lélekmélyben kutat, a kutatási módszer és a kutatási terület azonban némileg megváltozott.
Seh-hee és Ji-woo két éve élnek együtt és Seh-hee úgy érzi, hogy kapcsolatuk kezdeti szenvedélye lassan elmúlik. A lány hol tudatosan, hol ösztönösen provokálja barátját, hogy kikényszerítse belőle azt a mondatot, hogy az nem szereti, és más nőkre gondol.
Seh-hee őrjöngő féltékenysége és fojtogató ragaszkodása megriasztja Ji-woo-t. A feszültség egyre nő közöttük, végül a lány drámai döntést hoz: egy plasztikai sebésszel új arcot csináltat magának. Seh-hee egy szó nélkül hagyja el a fiút, aki szenved a lány hiányától. Egészen addig, amíg meg nem ismerkedik a pincérlánnyal, See-hee-vel.
Az ázsiai filmgyártás egyik legelismertebb rendezője filmjében a szerelem, az emberi kapcsolatok mélységét kutatja, a harcot az elmúlással. A történet kivetül a mai Dél-Koreára is, ahol az ijesztő adatok azt mutatják, hogy a húszas éveikben járó nők fele átesett már valamilyen plasztikai műtéten.